Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Συμβουλές για επίπεδη κοιλιά!!



 1.)Αντί για 2 -3 μεγάλα γεύματα  την μέρα, καλύτερα  να τρως  μικρά σνακ ή ενδιάμεσα  4-6 φορές την ημέρα. Η τακτική αυτή  του να τρως μικρότερα  γεύματα  κατά την διάρκεια  της ημέρας, θα αναγκάσει σχεδόν τον μεταβολισμό σου να δουλεύει πιο γρήγορα και έτσι θα αποτρέπει το λίπος να συσσωρεύεται  στην περιοχή του στομαχιού. Επίσης για να επιταχύνεις ακόμα περισσότερο τον  μεταβολισμό σου,  είναι καλύτερα να  τρως αργά και να μασάς πολύ καλά το φαγητό ούτως ώστε να  γίνεται πιο εύπεπτο και να αποφεύγεις τα φουσκώματα.
 2.)’Ενταξε  στην διατροφή σου  φυτικές ίνες.  Οι φυτικές ίνες διευκολύνουν την λειτουργία του εντέρου και δημιουργούν ένα αίσθημα κορεσμού με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε χορτάτοι/ες  δίχως να προβαίνουμε σε υπερβολές. Θα τις βρεις στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά καθώς και σε δημητριακά ολικής  άλεσης.
 3.)Απέφυγε να βάζεις  πολύ αλάτι  στον φαγητό σου καθώς και να πίνεις ταυτόχρονα με το φαγητό υγρά γιατί παραμένουν στο πεπτικό σους σύστημα και προκαλούν φουσκώματα στην περιοχή. Επίσης περιόρισε της αμυλούχες τροφές όπως  επεξεργασμένα δημητριακά, πατάτες και ότι περιέχει άσπρο αλεύρι  καθώς και την ζάχαρη γιατί αυξάνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και  συμβάλλουν στην συσσώρευση πάχους.
 4.)Αφιέρωσε έστω και 15-20 λεπτά  2-3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις γυμναστική. Πολύ καλές ασκήσεις για σφίξιμο της περιοχής  είναι οι κάμψεις , τα βηματάκια, το τζόκινγκ , οι περισσότερες ασκήσεις αερόμπικ και ασκήσεις με μπάλα. Οι ασκήσεις θα πρέπει να γίνονται με μέτρια ένταση και όχι πολύ έντονα γιατί ενδεχομένως να κουράσεις το μυοσκελετικό σου σύστημα ή και να προκαλέσεις μικροτραυματισμούς αν το παρακάνεις. Σε περίπτωση που διαθέτεις περισσότερο χρόνο, γράψου  σε ένα γυμναστήριο και χρησιμοποιήσε κυρίως ηλεκτρονικό διάδρομο  μέχρι να κουραστείς ή παίξε κάποιο σπορ όπως μπάσκετ, βόλεϋ και ποδόσφαιρο.
 5.) Αλλά βοηθήματα για επίπεδη κοιλία είναι  το πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες και σε βοηθά να απαλλαγείς πιο εύκολα από το περιττό βάρος, και  ειδικά συμπληρώματα διατροφής που καίνε το λίπος πιο γρήγορα. ’Εχε υπόψη σου όμως ότι δεν είναι όλα αποτελεσματικά και ορισμένες  φορές μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητες παρενέργειες. Τις πρώτες μέρες είναι φυσικό να νιώθεις κάποιους  ήπιους πόνους  ή ένα ελαφρύ αίσθημα δυσφορίας στο στομάχι, αλλά σε περίπτωση που δεν νιώθεις καθόλου καλά, καλύτερα διέκοψε την χρήση τους και  συμβουλέψου τον γιατρό σου ή ένα διαιτολόγο.

πηγή:  howto-get-your-ex-back.info
twitter digg delicious facebook stumbleupon linkedin googlebuzz more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.